Bouwjaar | 21-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.054 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 15.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.054 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | NEXT Car Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Satellietbaan 11E |
Postcode | 2181 MG |
Plaats | Hillegom |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41281198 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nextcarcenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Ledig gewicht: 1.117 kg
Wielbasis: 249 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Deze Ford Fiesta komt uit 2020, werd geleverd van 01-06-2020 tot 31-01-2022 en kostte toen € 25.522,-. Is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 91 kW (124 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,2 liter per 100 km en hij weegt 1117 kg. De APK is geldig tot 21-12-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Next car center is een jong bedrijf dat gespecialiseerd is in de in en verkoop van personenauto's.
Wij zijn centraal gevestigd in de Randstad.
Wij bieden al onze auto's aan met de juiste bouwjaren en kilometerstanden en ook kunt u uw huidige auto inruilen tegen een nieuwe occasion.
Staat uw gewenste occasion niet in onze voorraad dan helpen wij u graag bij het vinden van de juiste occasion.
Wij gaan graag voor u aan de slag.
Wij werken alleen op afspraak dit om teleurstelling te voorkomen, we berekenen geen afleveringskosten
Wij kunnen zelf uw nieuwe auto tenaamstellen en uw eventuele inruil auto vrijwaren.
Wij berekenen geen afleveringskosten
Wij verwelkomen u graag terug bij Next car center.
Next car center
Satellietbaan 11E
2181MG Hillegom
M:0614234411
M:0641281198
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.