Bouwjaar | 28-04-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 17.588 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 19.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 17.588 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Wiefferink |
Contactpersoon | Christiaan Wiefferink |
Adres | Kloppendijk 46 |
Postcode | 7591 BT |
Plaats | Denekamp |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)541 - 352152 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wiefferink.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2021 - dec. 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 92 kW (125 PK)
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 91 kW (124 PK)
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 417 x 176 x 152 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.111 kg
Laadvermogen: 579 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op www.wiefferink.com voor meer foto's en klantbeoordelingen. Wij zijn gespecialeseerd in de verkoop van occasions jonger dan 12 maanden. Deze auto's kopen wij in heel Europa rechtstreeks in van grote betrouwbare partijen. Deze jonge auto's zijn voorzien van fabrieksgarantie die ook in Nederland geldig is, ze zijn van de eerste eigenaar en zijn keurig onderhouden. De prijzen van deze auto's zijn rijlaar. Op auto's ouder dan 24 maanden kunnen wij diverse afleverpakketten aanbieden waarbij de BOVAG garantie van toepassing is. Wij ruilen uw huidige auto graag in. Via onze webstie www.wiefferink.com kunt u een inruilvoorstel aanvragen en foto's van uw auto uploaden. U krijgt dan zo snel mogelijk van ons een scherpe inruilprijs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.