Bouwjaar | 01-09-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 35.616 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 14.888,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 35.616 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jo van Aarle auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zijweg Dungen 6 |
Postcode | 5482 SB |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5513853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jovanaarleautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiedatum: 2020-09-01
Referentienummer: 7601
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.117 kg
Laadvermogen: 1 kg
GVW: 1.685 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Deze Ford is rechtstreeks afkomstig van de eerste eigenaar en natuurlijk voorzien van NAP , ook heeft deze Ford op 2023-07-11 en bij 32982 km nog een beurt gehad .
= Bedrijfsinformatie =
Natuurlijk bent u van harte welkom om deze auto bij ons te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?
Telefonisch: 073-5513853
Mail: info@jovanaarleautos.nl
Let op!: Onze advertenties worden met veel zorg samen gesteld. Desondanks kan het voorkomen dat er meer of minder opties aanwezig zijn dan gemeld.
Ons advies: controleer tijdens de proefrit goed of alle opties aanwezig zijn.
U kunt geen rechten ontlenen aan onze advertenties.
Wij ruilen uw huidige auto, motorboot, motor, camper of caravan graag in!! U bent van harte welkom bij Jo van Aarle Auto's in Schijndel.
Al onze auto's worden standaard geleverd met Afleverpakket A (1 maand garantie op motor + versnellingsbak op de draaiende delen, en een nieuwe APK indien deze minder is dan 8 maanden). Verder heeft u de mogelijkheid om tegen meerprijs te kiezen uit Afleverpakket B of C. Voor meer info hierover verwijzen wij u door naar onze website onder de button afleverpakketten. www.jovanaarleautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.