Bouwjaar | 01-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.122 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.122 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Geeraerts |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ninoofsesteenweg 103 |
Postcode | 1750 |
Plaats | Lennik |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)2 - 5821717 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.geeraerts.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant: 5,5 l/100km
Dommages: aucun
CONNECTED
Automatische Airconditioning
Verlichting in handschoenkastje Parkeerhulp achteraan
Traffic Sign Recognition (herkent en toont verkeersborden) met Intelligent Speed Assist Automatische koplampen en ruitenwissers vooraan met regensensor
Stuurkolom in de hoogte en diepte verstelbaar 17" Lichtmetalen velgen Shadow Silver
Schijfremmen voor / trommelremmen achter Chromen lijst onderaan de zijruiten
Pre-Collision Assist: waarschuwing en indicatie afstand en actieve noodremassistentie Chromen afwerking van de voorgrille
Passagierszetel 2-weg manueel verstelbaar Gedeeltelijk Sensico interieur
My Key programmeerbare sleutel, centrale vergrendeling met afstandsbediening en 1 inklapbare sleutel Manueel regelbare lendensteun op bestuurderszetel
Mistlampen vooraan Sfeerverlichting
Manuele airconditioning Premium middenconsole met armsteun en opbergvlak
Levenslange Ford Assistance (24/24u) (voorwaarden bij uw Ford-verdeler) Zwarte langsliggers
Leddagrijlichten ST-LINE Meeruitrusting boven Connected
Koplampen met Home Safe-functie Automatische Airconditioning
Kleine dakconsole met zonnebrilhouder Parkeerhulp achteraan
Hoofdsteunen achteraan (3) Automatische koplampen en ruitenwissers vooraan met regensensor
Hoffelijkheidsverlichting en leeslampjes vooraan Bovenste radiatorgrille met unieke, zwarte afwerking
Herstelkit voor lekke band 17" Lichtmetalen velgen Tarnished Dark (552) - 205/50R17 banden
Garantie corrosiebescherming: 12 jaar Koplampen met zwarte behuizing
Frontale airbags voor bestuurder en passagier, gordijnairbags en knieairbag bestuurder Sportieve bumpers
Ford Easy Fuel-tankvulsysteem Geperforeerd Sensico stuurwiel
Elektrische stuurbekrachtiging (EPAS) Gedeeltelijk Sensico interieur
Elektrisch bedienbare ruiten voor- en achteraan Sfeerverlichting
DAB+ radio met dubbele USB-aansluiting, SYNC2.5-technologie met Bluetooth & Voice Pass Through, Applink, Mirroring
(Android Auto/Apple Carplay), stuurbediening en 6 luidsprekers en 8" aanraakscherm Premium middenconsole met armsteun en opbergvlak
Cruise control Sportieve, verlaagde ophanging
Centrale console met 2 open bekerhouders Zwarte langsliggers
Boordcomputer Donkergetinte ruiten achteraan
Bestuurderszetel 4-weg manueel verstelbaar (voor/achter - hoogte) ACTIVE Meeruitrusting boven Connected
Bandendruksensoren Automatische Aircon
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!