Bouwjaar | 01-10-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.100 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
€ 10.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.100 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Geeraerts |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ninoofsesteenweg 103 |
Postcode | 1750 |
Plaats | Lennik |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)2 - 5821717 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.geeraerts.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant: 5,5 l/100km
Dommages: aucun
Trend
Uitschakelbare passagiersairbag
Perimetrisch alarm
Mistlampen vooraan
Hill Start Assist (enkel op automaat)
ESP met elektrische remhulp (EBA)
Zijdelingse airbags
Elektrische stuurbekrachtiging (EPAS)
Frontale airbags voor bestuurder en passagier
Gordijnairbags
Knieairbag bestuurder
Centrale vergrendeling met afstandsbediening
ABS
Immobilisatiesysteem PATS
Bandendruksensoren
ISOFIX-bevestigingspunten (buitenste zetels)
Koplampen met Home Safe-functie
Elektrisch bedienbare ruiten achteraan
Armsteun op bestuurderszetel
Schakelindicator
Bestuurderszetel 4-weg manueel verstelbaar (voor/achter -
hoogte)
Airconditioning
Elektrisch bedienbare ruiten vooraan met tiptoetsbediening
aan bestuurderszijde
Boordcomputer
Stuurkolom in de hoogte en diepte verstelbaar
Gekoeld handschoenkastje
Kleine dakconsole met zonnebrilhouder
Ford Easy Fuel-tankvulsysteem
Hoffelijkheidsverlichting en leeslampjes vooraan
Herstelkit voor lekke band
Dagrijlichten
16" stalen velgen - 205/60 R16 banden (55)
Lederen versnellingspookknop (niet op automaat)
Deurgrepen in koetswerkkleur
Buitenspiegels in koetswerkkleur
Hoofdsteunen achteraan (3)
12V-aansluiting
Rugleuning achterbank regelbaar in 3 posities
Lederen stuurwiel
Regelbare lendensteun bestuurderszetel
Achterbank (rug) neerklapbaar in 2 delen (60/40)
Opbergruimte onder passagierszetel
Bagageruimte-verlichting
Radio/CD met AUX- en USB-aansluiting , stuurbediening en
6 luidsprekers
Garantie corrosiebescherming: 12 jaar
2 Jaar fabrieksgarantie
Levenslange Ford Assistance (24/24u) (voorwaarden bij uw
Ford-verdeler)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!