Ford Ecosport 1.0 EcoBoost Trend Ultimate Airco/El.ramen

€ 12.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-10-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.540 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford Ecosport 1.0 EcoBoost Trend Ultimate Airco/El.ramen


€ 12.750,-

Algemeen

Bouwjaar 16-10-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.540 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Wemmenhove
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Meppelerweg 3
Postcode 7921 VM
Plaats Zuidwolde Dr
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 371227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wemmenhoveautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - nov. 2019
Modelcode: B515

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 177 x 166 cm
Wielbasis: 252 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.249 kg
Laadvermogen: 481 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (€ 895): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- Standaard Aflever pakket (€ 895): Onderhoud volgens Fabrieks voorschrift APK van minimaal 6 maand Tenaamstellen Poetsen Tenminste 1/4 brandstof Mobiliteitsgarantie Garantie uit te breiden via Autotrust
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG Afleverbeurt
- Aflever pakket, incl. 12 maand Bovag Garantie (€ 895): Aflever pakket:omvat: APK minimaal 6 maand Afleverbeurt uitgebreide Bovag controle Poetsen +eventuele Beschadigingen bijwerken Airco Service Controle van Distributie, indien nodig vervangen Europese Mobiliteitsgarantie 12 Maand BOVG Garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Uw nieuwe auto staat klaar voor vertrek. Stap gerust in, deze Ford EcoSport heeft 143540 kilometer gelopen en is van het bouwjaar 2018. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, dakrails, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare stoelen en donker getint glas achter zijn aan boord.

U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het navigatiesysteem. Wisselen van radiofrequentie of veranderen van zender: de audiobediening op het stuur brengt alles onder handbereik. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt. Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnelli

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford EcoSport | Ingeburgerd

In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?

Autotest | Ford EcoSport Ingeburgerd

De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.

Plus

  • comfortabel
  • prettige 1.0 EcoBoost motor
  • modern audio, navigatie en communicatie-systeem

Min

  • onhandige constructie achterklep
  • blijft achter op gebied van actieve veiligheid
  • weggedrag vraagt gewenning

Conclusie

Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.

De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.

Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!

Deel deze advertentie