Bouwjaar | 04-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.771 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.771 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Karimo B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Curiestraat 10 |
Postcode | 2041 CD |
Plaats | Zandvoort |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5733792 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragekarimo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - jan. 2020
Modelcode: B515
Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 177 x 166 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.291 kg
Laadvermogen: 479 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Distributie vervangen in Juni-2024
Dealer onderhouden en sleutels compleet
= Bedrijfsinformatie =
Let op ; berichten voor de laagste prijs wordt niet op gereageerd.
GRAAG EERST EVEN BELLEN VOOR U LANGSKOMT OM TE VOORKOMEN DAT U NIET VOOR NIKS KOMT.
Al onze auto's worden met 1 jaar apk afgeleverd.
Afleveringskosten en garantie:
één jaar garantie op onze occasions vraag naar de voorwaarde
Voor vragen kunt u bellen 023-5733792.weekend en na 17:00 Optie 2 voor verkoop alleen
Openingstijden:
Ma/Vr 08:00 tot 17:00
Zaterdag op afspraak
Kennis, kwaliteit, prijsbewust. Met deze kernwoorden vormen wij een full service autobedrijf in zandvoort: van apk,onderhoud, reparatie tot het aanbieden van een ruime keus aan vele occasions.
Autobedrijf Karimo
Curiestraat 10
in Zandvoort
Auto financieren ?
Vraag naar de mogelijkheden
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Vakgarage Karimo niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!