Bouwjaar | 14-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.724 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 13.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.724 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TW Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eperweg 50A |
Postcode | 8181 EX |
Plaats | Heerde |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38490492 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tw-occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2018
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.249 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 670 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4325 x 1765 x 1663 cm
Wielbasis: 252 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Compact, comfortabel, veelzijdig en efficiënt. Dat is deze Ford EcoSport Titanium uit 2018. We hebben het hier over een origineel Nederlands geleverde auto, die maar 107724 kilometer op de teller heeft staan. De aandrijving komt voor rekening van een verbruiksvriendelijke 1.0 benzine motor in combinatie met een handgeschakelde zes versnellingsbak.
Met zijn lichtmetalen velgen en ledere bekleding komt u stijlvol voor de dag! In deze auto profiteert u onder andere van achteruit rijcamera, airconditioning, cruise control, bluetooth, multifunctioneel stuurwiel en stoelverwarming. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Koude handen? Da's voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! Het navigatie systeem is uw vertrouwde gids waarheen de reis gaat. Ook parkeersensoren, start/stop systeem, usb aansluiting, boordcomputer, keyless, stoel in hoogte verstelbaar, stuurbekrachtiging en radio behoren tot de opties.
Voorzien van een nieuwe apk keuring die geldig is tot en met 14-8-2026. De auto wordt geleverd met het tellerstand rapport van de nationale auto pas, dit geeft je zekerheid over de kilometerstand.
Financiering en Inruil van uw huidige auto is mogelijk!
= Bedrijfsinformatie =
Nieuwsgierig geworden? Neem contact op om een afspraak te maken. Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend!
"Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!
Aan de advertentie kunnen geen rechten ontleend worden."
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!