Bouwjaar | 29-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.245 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 14.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.245 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AZ Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpstraat 1029A |
Postcode | 1566 JD |
Plaats | Assendelft |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30606666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | WWW.AZAUTOBEDRIJF.NL |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 410 x 177 x 165 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.263 kg
Laadvermogen: 507 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Wij bieden u aan, een bijzonder mooie
Deze prachtige Ford EcoSport 1.0 EB Titanium uit 2018.
Prachtige SUV
Automaat
Km.stand: 91.000
APK 2026
Volledig dealer onderhouden.
Eerste eigenaar auto
NAP met een logische kilometerstand.
in zeer nette staat binnen en buiten.
De auto heeft recent een grote beurt gehad,
Deze auto is voorzien van de volgende opties:
Airco,
Parkeer sensoeren voor + achter
4 Elec.ramen voor en achter
Cruise Control,
Bluetooth,
5deur's
Stuurbekrachtiging,
Radio/CD speler AUX MP3.
Elektrische Ramen.
Airbag bestuurder en passagiers stoelen.
Let op: de genoemde verkoopprijzen zijn incl.
AZ autobedrijf Top service,
Onderhoudsbeurt volgens schema,
Compleet aflever-inspectiebeurt,
Halve tank brandstof
Volledig van binnen en buiten gereinigde auto bij aflevering.
AZ autobedrijf is RDW erkend bedrijf, en aangesloten bij Nationale Auto Pas.
AZ autobedrijf 18 jaar actief.
Bel ons voor u vertrekt dit om een teleurstelling te voorkomen dat de Auto
Verkocht of Gereserveerd is.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!