Bouwjaar | 01-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.650 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.650 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Kollenburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bestseweg 42 |
Postcode | 5688 NP |
Plaats | Oirschot |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 324831 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 12478007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvankollenburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audio en telefonie: Apple Carplay, Aansluiting externe audio app, Surround Soundsysteem, Bluetooth, Navigatie Europa met grootbeeld touchscreen, Draadloos laden DAB tuner.
Comfort en Interieur: Zwart leder Alcantara interieur afgewerkt met rode stiksel, Boordcomputer, Pianolak sierdelen, Centrale vergrendeling, Climate control, Elektr. ramen achter, Elektr. ramen voor, Keyelss entry/Go, Make-up spiegels, Multifunctioneel stuurwiel, Stoelverwarming, Stuurverwarming, Zelfdimmende binnenspiegel.
Exterieur: Blauw metallic met zwart dak, ST Line pakket, 18 inch lichtmetalen wielen Bi color black, Elektrisch inklapbare en verstelbare buitenspiegels, Verwarmde buitenspiegels, Verwarmbare voorruit, warmtewerend donker glas.
Techniek: Cruise control, ABS, Bochtenverlichting, Startonderbreking, Stuurbekrachtiging, Traction Control, Automatisch geschakelde transmissie, Actief sturen, Bandenspanningscontrolesysteem, volautomatische Climate control.
Veiligheid: ABS, Cruise control, Actieve parkeerassistent, Achterruit-airbags , Airbag bestuurder, Airbag bijrijder, Hoofdsteunen achter, Isofix aansluiting, Parkeersensoren voor en achter + camera, Zij-airbags achter, Zij-airbags voor.
Verlichting: Automatisch inschakelende verlichting, LED dagrijverlichting, Mistlampen, Xenon Led koplampen.
Overig: Onze prijzen betreffen scherpe meeneemprijzen. Showroomprijs op basis van inruil en garantie ?17.950,- Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto neemt gerust contact met ons op.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!