Ford Ecosport 1.0 EcoBoost Connected | Trekhaak | Climate Control | Stoelverwarming | Cruise Control |

€ 16.400,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 62.900 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Ford Ecosport 1.0 EcoBoost Connected | Trekhaak | Climate Control | Stoelverwarming | Cruise Control |


€ 16.400,-

Algemeen

Bouwjaar 09-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 62.900 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sutherland Drachten
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jade 5
Postcode 9207 GL
Plaats Drachten
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 881010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sutherland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2022
Modelcode: B515

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Breedte: 177 cm
Wielbasis: 252 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.249 kg
Laadvermogen: 481 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Controle & service check (inbegrepen): Gebreken worden aangegeven bij of na inspectie en apk.
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; Auto van binnen en buiten gereinigd, Geldige APK bij aflevering, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Bovag garantie Personenauto (€ 800 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Controle & service check"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; APK bij aflevering, Auto van binnen en buiten gereinigd, RDW-leges, Wettelijke garantie

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Het is een mooie auto, deze Ford EcoSport uit 2020, hij heeft 62900 kilometer gelopen. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.

Via uw smartphone en Connected Services checkt u eenvoudig de belangrijke functies van de auto, overal en altijd. Het audiosysteem met DAB-ontvangst bedient u veilig met knoppen op het stuur of met stemcommando's. Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden! Deze auto heeft airconditioning aan boord. U bent in deze Ford ook voorzien van lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.

Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Ford in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning. U bent mede dankzij hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford EcoSport | Ingeburgerd

In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?

Autotest | Ford EcoSport Ingeburgerd

De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.

Plus

  • comfortabel
  • prettige 1.0 EcoBoost motor
  • modern audio, navigatie en communicatie-systeem

Min

  • onhandige constructie achterklep
  • blijft achter op gebied van actieve veiligheid
  • weggedrag vraagt gewenning

Conclusie

Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.

De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.

Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!

Deel deze advertentie