Ford Ecosport 1.0 EcoBoost Connected | Trekhaak | Airconditioning | Cruise Control | Apple CarPlay |

€ 15.940,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.157 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Ford Ecosport 1.0 EcoBoost Connected | Trekhaak | Airconditioning | Cruise Control | Apple CarPlay |


€ 15.940,-

Algemeen

Bouwjaar 29-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.157 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Ford Zwolle
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lippestraat 2
Postcode 8028 PS
Plaats Zwolle
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 4555000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2022
Modelcode: B515

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3

Aandrijving
Tankinhoud: 52 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 433 x 177 cm
Wielbasis: 252 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.259 kg
Laadvermogen: 471 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 675 kg)

Interieur
Interieur: Stof zwart accent wit, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Geldige APK
Koper ziet, nadrukkelijk bij dit servicepakket, af van een afleverbeurt en het technisch klaarmaken van het voertuig.
- Wensink Zekerheidspakket (€ 895 meerprijs):
Technische inspectie
Onderhoudsbeurt (minimaal 10.000 km rijden of 12 maanden tot volgende onderhoudsbeurt)
Minimaal 20 liter brandstof
Minimaal 6 mnd geldige APK
Banden > 3mm
Mobiliteits service (Ford Assistance)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

De vormgeving van deze Ford EcoSport is stijlvol maar ingetogen en dat maakt meteen duidelijk dat u van deze auto pure kwaliteit mag verwachten. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 38157 De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Ford horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.

Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Bij deze auto is uw smartphone een geavanceerde afstandsbediening. Remote services brengen u overal in contact met uw auto. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Met deze auto bent u ontspannen onderweg dankzij de cruise control. En deze auto heeft ook air

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford EcoSport | Ingeburgerd

In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?

Autotest | Ford EcoSport Ingeburgerd

De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.

Plus

  • comfortabel
  • prettige 1.0 EcoBoost motor
  • modern audio, navigatie en communicatie-systeem

Min

  • onhandige constructie achterklep
  • blijft achter op gebied van actieve veiligheid
  • weggedrag vraagt gewenning

Conclusie

Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.

De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.

Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!

Deel deze advertentie