Bouwjaar | 30-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 163.466 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 10.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 163.466 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Deka |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidstraat 15 |
Postcode | 3291 CH |
Plaats | Strijen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 8908315 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodeka.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 410 x 177 x 165 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.249 kg
Laadvermogen: 481 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Deze dealer-onderhouden Ford EcoSport wordt afgeleverd met 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak, een nieuwe APK, vloeistofcontrole, reinigingsbeurt, gegarandeerde kilometerstand (NAP) en de tenaamstelling van het voertuig bij ons op locatie.
= Bedrijfsinformatie =
U ontvangt bij ons een minimale inruilwaarde van €300,- (ongeacht de staat waarin de auto verkeert).
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen uw nieuwe auto tenaamstellen en indien van toepassing uw huidige auto vrijwaren bij inruil.
Wij berekenen geen afleverkosten en het maken van een proefrit, uit laten voeren van een aankoopkeuring of het afsluiten van een financiering is mogelijk.
Voor een volledige foto rapportage verwijzen wij u naar onze website: www.autodeka.nl/occasions . Hier vindt u, indien van toepassing, ook detail foto's van noemenswaardige beschadigingen.
Wij staan garant voor transparant zakendoen en beantwoorden dan ook graag al uw vragen, u kunt ons bereiken op het telefoonnummer: 078-8908315 of per e-mail naar: info@autodeka.nl.
De scherpe prijzen zijn het resultaat van de lage vestigingskosten en een hoge omloopsnelheid van meer dan 60 auto's per maand. Reserveren is daarom alleen mogelijk gedurende uw reistijd.
Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:30 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00.
Tot ziens bij Auto Deka!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!