Bouwjaar | 30-12-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.029 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 101 kW (138 pk) |
€ 12.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.029 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 101 kW (138 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf EJ de Jong |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Betonwei 41A |
Postcode | 9281 KT |
Plaats | Harkema |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40842974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfejdejong.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Ford C-Max 2.0 Plug-in Hybrid Titanium Plus pano dak leder
- Kenteken: HS-733-R
- Merk: Ford
- Model: C-Max
- APK tot: 30-12-2024
- Tellerstand: 101029 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1999 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 101 kW / 138pk
- Ledig gewicht: 1725 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 440 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 146 - 160 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Keyless entry
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Parkeer assistent
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Verwarmde voorruit
- Zonnescherm zijruiten
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio CD speler
- Spraakbediening
Interieur
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
Autobedrijf EJ de Jong
Betonwei 41A
9281KT Harkema
0640842974
info@autobedrijfejdejong.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.