Bouwjaar | 21-09-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.132 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.132 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Flevocenter |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Verlaatweg 2C |
Postcode | 8243 PS |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36514959 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.flevocenterautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 202 x 160 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.294 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.925 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Interieur: Beige, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
KEURIGE MOOIE LUXE GEZINSAUTO HOGE INSTAP
GOED ONDERHOUDEN NIEUWE BANDEN
NIEUWE REMBLOKKEN ORGINELE KILOMETERS
MET NAP NATIONALE AUTOPAS EN ALLE BOEKJES
FACTUREN SLEUTELS LUXE EN DE DUURSTE UITVOERING
GHIA ORGINELE ELECTRSCHE SCHUIFDAK CRUISE CONTROL
NAVIGATIE ELEC.PAKKET 16 INCH SPORTVELGEN XENON
VELICHTING LED VERLICHTING ACHTER 4X ELECTRISCHE
RAMEN PARKEERSENSOREN VOOR EN ACHTER
NIEUWE MODEL 2008 FACELIFT
DE AUTO STAAT IN ONZE SHOWROOM
MEENEEMPRIJS €
INRUIL IS MOGELIJK TEGEN HANDELSWAARDE
TEL 0320-261214
MOBIEL 06-36514959 of 06-41616570
= Bedrijfsinformatie =
Genoemde prijs is inclusief afleverkosten (afleverinspectie, vloeistoffencontrole, geldige APK,
Tenaamstellen, RDW vrijwaring van uw in te ruilen auto)
Gezien het enorme aantal reacties per MAIL / MARKTPLAATSCHAT kunnen wij deze niet altijd behandelen. Bij vragen of interesse graag bellen op 06-36514959
Zo lang de auto's online staan zijn ze beschikbaar of zoals dan aangegeven gereserveerd of verkocht! Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden dan ook niet in behandeling genomen.
Voor Vertrek uw dag limiet wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG ) !
U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon/laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.
GEEN PIN AANWEZIG
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan VWE of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 06-36514959).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.