Ford C-MAX 1.8-16V Titanium KYELESS CLIMA PDC LMV APK

€ 2.595,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-04-2006
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.404 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford C-MAX 1.8-16V Titanium KYELESS CLIMA PDC LMV APK


€ 2.595,-

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2006
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.404 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ed Kar Autohandel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Berkenwoudestraat 23
Postcode 3076 JA
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4259907 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 51191563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.edkar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Deze Ford Focus C-Max komt uit 2006, werd geleverd van 03-05-2004 tot 01-08-2005 en kostte toen ? 23.900,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 92 kW (125 PK) en een cilinderinhoud van 1798 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 193 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,1 liter per 100 km en hij weegt 1275 kg. De APK is geldig tot 04-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld ? 198,25 per kwartaal.

-INRUIL IS MOGELIJK MAAR WEL TEGEN HANDELS PRIJZEN. VOOR MEER INFO KUNT U ONS MAILEN OF DIRECT BELLEN: 0651191563
Garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Wij rekenen GEEN afleverkosten.
U kunt bij ons al uw export documenten regelen inclusief verzekering,
Optioneel: De kosten van 3 maanden extra garantie bedragen VA ?495

- Op onzin biedingen wordt NIET gereageerd

Openingstijden zijn op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00, op zaterdag van 9:30 tot 16:00. Op zondag zijn we dicht.
Het is mogelijk om een afspraak in te plannen buiten kantooruren, graag hiervoor even bellen.
Wij raden u aan om even te bellen als u naar een auto wilt komen kijken, zo weet u zeker dat u niet voor niks rijdt.
Kijk voor meer info en onze volledig voorraad op onze website: www.edkar.nl
Tekstfouten voorbehouden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford C-Max | Opgefrist

Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.

Autotest | Ford C-Max Opgefrist

De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.

Plus

  • ruim en praktisch
  • uitstekende rijeigenschappen
  • zeer comfortabel

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.

Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.

Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.

Deel deze advertentie