Ford C-MAX 1.8-16V 126 Pk Titanium Trekhaak

€ 3.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-05-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 173.785 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford C-MAX 1.8-16V 126 Pk Titanium Trekhaak


€ 3.995,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 173.785 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autodron
Contactpersoon Ron van Druenen
Adres Haarlemmerstraatweg 73E
Postcode 1165 MK
Plaats Halfweg
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 3682329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodron.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2007 - okt. 2010

Technische informatie
Koppel: 165 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 183 x 160 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Het doordachte ontwerp van de Ford C-Max maakt hem tot een comfortabele en veelzijdige auto voor het hele gezin. Dit exemplaar heeft 173.785 kilometer gelopen, keurig onderhouden en is van het bouwjaar 2008. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.

Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. De cruise control vermindert het brandstofverbruik en vergroot het comfort. Natuurlijk behoren full map navigatiesysteem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Nationale AutoPas, Reservesleutel en Onderhoudsboekje / Onderhoudshistorie / Facturen zijn aanwezig. Laatste Onderhoudsbeurt d.d. 16-07-2024 bij 170.260 Km.

Deze auto wordt afgeleverd inclusief nieuwe APK keuring en Aircoservice.

= Bedrijfsinformatie =

Wij rekenen geen Afleverkosten / Kosten Rijklaarmaken.

Kosten tenaamstelling van het kentekenbewijs Leges € 10,-.

Voor meer foto's zie onze website www.autodron.nl.



Voor bezoek / bezichtiging graag van tevoren telefonisch contact met ons opnemen dit om eventuele teleurstelling te voorkomen

WIJ ZIJN MAANDAGS GESLOTEN !!!! WIJ ZIJN MAANDAGS GESLOTEN !!!! WIJ ZIJN MAANDAGS GESLOTEN !!!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford C-Max | Opgefrist

Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.

Autotest | Ford C-Max Opgefrist

De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.

Plus

  • ruim en praktisch
  • uitstekende rijeigenschappen
  • zeer comfortabel

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.

Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.

Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.

Deel deze advertentie