Ford C-MAX 1.6 SCTi Titanium | E APK

€ 5.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-04-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.774 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Ford C-MAX 1.6 SCTi Titanium | E APK


€ 5.500,-

Algemeen

Bouwjaar 13-04-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.774 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Meijer & Verhulst
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dukatewei 4
Postcode 9251 MS
Plaats Burgum
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40427733 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automeijerverhulst.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Ford C-Max 1.6 SCTi Titanium | NIEUWE APK!!!


- Kenteken: 24-PZD-5
- Merk: Ford
- Model: C-Max
- APK tot: 28-10-2025
- Tellerstand: 209774 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1596 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: JQDA
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1285 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Exterieurdelen chroom
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Trekhaak
- Verwarmde voorruit

Infotainment

- AUX-aansluiting
- Multimedia-voorbereiding
- Originele radio
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel
- USB-aansluiting

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieurdelen
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Multifunctioneel stuurwiel
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Verwarmbaar voorruit

Overige

- 5-deurs
- 6-versnellingen
- ABS
- ASR
- Airconditioning
- Anti Blokkeer Systeem
- Armsteun voor
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Bestuurdersairbag
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Bluetooth
- Boordcomputer
- Buitentemperatuurmeter
- Bumpers en spiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Climate control (airconditioning)
- Cruise control
- Elektrisch bedienbare buitenspiegels
- Elektrisch bedienbare ramen
- Hoofdsleutel en reservesleutel
- Hoofdsteunen achter
- In delen neerklapbare achterbank
- In delen neerklapbare achterbank met hoofdsteunen
- In hoogte verstelbaar stuurwiel
- Isofix
- Lederen pookknop
- Lederen stuurwiel
- Lichtmetalen wielen
- Metallic lak
- Mistlampen voor
- Neerklapbare achterbank
- Neerklapbare achterbank met hoofdsteunen
- Originele radio/cd-speler
- Parkeersensoren achter
- Passagiersairbag
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Radio/cd-speler
- Regensensor
- Stoffen bekleding
- Toerenteller
- Zij-airbags

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- H

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford C-Max | Opgefrist

Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.

Autotest | Ford C-Max Opgefrist

De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.

Plus

  • ruim en praktisch
  • uitstekende rijeigenschappen
  • zeer comfortabel

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.

Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.

Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.

Deel deze advertentie