Ford C-MAX 1.6 EcoBoost Titanium / TREKHAAK / PANO-DAK / STOELVERW. /

€ 9.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-08-2013
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.917 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Ford C-MAX 1.6 EcoBoost Titanium / TREKHAAK / PANO-DAK / STOELVERW. /


€ 9.850,-

Algemeen

Bouwjaar 20-08-2013
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.917 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bie Olthof
Contactpersoon Ian Olthof
Adres Collenstaartweg 7
Postcode 7443 RM
Plaats Nijverdal
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 611355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bie-olthof.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2011 - dec. 2014
Modelcode: C344

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 183 x 163 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Betreft een leuke Ford C-Max uit 2013, een goed onderhouden handgeschakelde gezinsauto en caravantrekker.
Zowel optisch als technisch is deze auto nog in nette en goede staat. Het interieur is schoon en fris, in deze auto is NIET gerookt.
Deze 1.6 benzine is goed voor 150 pk. De auto beschikt over een trekhaak en het trekgewicht is 1500kg.
De titanium uitvoering is verder voorzien van vele opties als cruise control, airco, navigatie, stoelverwarming en een panoramadak.
Zoals de foto's laten zien is deze auto altijd netjes onderhouden, dit is ook terug te vinden in het onderhoudsboek.

Onze vraagprijs is gebaseerd op een direct meenemen prijs, maar de auto wordt standaard afgeleverd met minimaal 6 maand APK, een vloeistoffencheck en de onvermijdbare kosten zoals tenaamstelling etc. Daarnaast kunt U bij deze auto kiezen één van voor onderstaande afleverpakketten;

1. Vertrouwd op weg pakket €650,-
2. All-in pakket €950,-

Wanneer u kiest voor het vertrouwd op weg pakket wordt uw auto standaard afgeleverd met:

- 3 maanden Bie Olthof garantie op draaiende delen van motor, koppeling en versnellingsbak;
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift;
- Nieuwe APK;
- Complete poetsbeurt;
- Minimaal een 1/4 tank brandstof;
- (Navigatie update niet inbegrepen);
- (Elektrische of Hybride auto's worden met 1 laadkabel afgeleverd, tenzij er 2 laadkabels aanwezig zijn).

Wanneer u kiest voor het All-in pakket wordt uw auto standaard afgeleverd met:

- 6 maanden Bie Olthof garantie*;
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift;
- APK is minimaal 12 maanden geldig;
- Complete poetsbeurt;
- Minimaal een 1/4 tank brandstof;
- (Navigatie update niet inbegrepen);
- (Elektrische of Hybride auto's worden met 1 laadkabel afgeleverd, tenzij er 2 laadkabels aanwezig zijn).

* Geen 6 maanden Bie Olthof maar 12 maanden BOVAG garantie? Dat kan tegen een bijbe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford C-Max | Opgefrist

Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.

Autotest | Ford C-Max Opgefrist

De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.

Plus

  • ruim en praktisch
  • uitstekende rijeigenschappen
  • zeer comfortabel

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.

Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.

Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.

Deel deze advertentie