Bouwjaar | 10-08-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.828 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 5.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-08-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.828 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Redenburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Snellerstraat 1 |
Postcode | 2288 GL |
Plaats | Rijswijk Zh |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 4150444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.redenburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2007 - okt. 2010
Modelcode: C214
Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 183 x 160 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.234 kg
Laadvermogen: 621 kg
GVW: 1.855 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 665 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om al onze advertenties zo zorgvuldig mogelijk te plaatsen, mocht u onverhoopt toch fouten tegenkomen dan kunnen daaraan geen rechten worden ontleend.
Autobedrijf Redenburg b.v. is al ruim 25 jaar het mobiliteitscentrum voor particulieren & bedrijven!
Wij hebben een zeer gevarieerd aanbod in occasions, de voorraad wisselt wekelijks.
De snel wisselende voorraad nodigt u uit om regelmatig een kijkje te nemen bij ons in de showroom. Misschien dat uw droom auto net binnen is gekomen!
Neem vrijblijvend een kijkje op de website voor het actuele aanbod.
! Alle auto's worden afgeleverd met een recente, of nieuwe APK !
! Wij berekenen geen afleveringskosten !
Altijd ruim 150 luxe & bedrijfs auto's op voorraad!
Financial lease is mogelijk!
Evt. inruil mogelijk!
Voor onderhoud & APK: www.autowitte.nl / 070 399 96 48
Openingstijden:
Ma t/m Do 09:00 - 18:00
Vrij 09:00 - 20:00
Za 10:00 - 17:00
Zo GESLOTEN
Tel. 070-4150444
E-mail: rijswijk@redenburg.nl
Website: http://www.redenburg.nl
Snellerstraat 1 , 2288 GL , Rijswijk ZH
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.