Bouwjaar | 27-03-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 10.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-03-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 10.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ford Weber |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Avenue du Commerce 54 |
Postcode | 1420 |
Plaats | Braine L'alleud |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)2 - 3860220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageweber.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Ordinateur de bord Régulateur de vitesse avec limiteur de vitesse Banquette arrière rabattable 40/20/40 Appuie-tête (3) AR réglables en hauteur Climatisation automatique à double commande Clé rabattable Colonne de direction réglable en incl. et profo Direction assistée Eclairage de la boîte à gants Intérieur tissu Large cons.toit+porte-lunet.+rétro.enfant+rangem. Miroir de courtoisie éclairé conducteur/passager My Key clé programmable Phares auto.+dét.pluie+rétro.int.auto.+antibrouil. Rétroviseur extérieur à commande électrique Rétroviseurs chauffants Rétroviseurs dans la couleur de la carrosserie Rétroviseurs extérieurs avec clignotants Siège conducteur réglable en hauteur Siège passager AV régl.4 directions (av/arr+haut.) Support lombaire pour le siège conducteur Support lombaire siège passager Sécurité enfant électrique à l'arrière Verrouillage central avec commande à distance Vitres AR à commande électrique Vitres avant électriques Volant et pommeau du levier de vitesse en cuir Finition chrome sous les vitres latérales JAV 10 branches 16''+215/55 Peinture Race Red Poignée du coffre en couleur carrosserie Poignées de portes en teinte carrosserie Teinte non méallisée Blazer Blue ABS (antiblocage des freins) Active City Stop - syst.sécurité à faible vitesse Airbag conducteur Airbag passager Airbags latéraux avant Airbags rideaux AV/AR EBD (Electronic Brake Distribution) ESP avec aide au freinage électronique (EBA) Feux de jour LED Kit de réparation pour pneu crevé Points de fixation Isofix pour sièges enfant Système d'immobilisation électronique (PATS) Système Keyfree-(dé)verrouiller/démarrer bouton Système de surveillance de pression des pneus Contrôle de la traction DPF ( Diesel Particle Filter) Hill Start Assist Start/Stop Torque Vectoring Control (TVC)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.