Ford C-MAX 1.0 Titanium - Trekhaak

€ 16.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-09-2019
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 35.032 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford C-MAX 1.0 Titanium - Trekhaak


€ 16.950,-

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2019
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 35.032 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Rotterdam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Slinge 244
Postcode 3085 EX
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4800111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2018 - dec. 2019
Modelcode: C344

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 183 x 163 cm
Wielbasis: 265 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.373 kg
Laadvermogen: 552 kg
GVW: 1.925 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 735 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Historie
Aantal eigenaren: 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Ford C-Max. Het is een auto van het bouwjaar 2019. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 35032 De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de complete uitrusting van deze auto hoort ook stoelverwarming. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Wat een gemak, die achteruitrijcamera. Alles in beeld zonder capriolen. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. Connected Services zorgen ervoor dat de belangrijkste functies en data van de auto altijd en overal te checken zijn. Gewoon via de app op de smartphone. Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het full map navigatiesysteem. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing houden zicht op de dode hoeken achter u. Te weinig afstand tot de achterligger? Het systeem geeft direct een signaal. Ook automatische airconditioning, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Ford C-Max samen. Om de veiligheid extra te vergroten, heeft deze Ford C-Max Brake Assist. In een noodsituatie treedt dit hulpremsysteem in werking wanneer extra remkracht nodig is. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.

Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!

= Bedrijfsinformatie =

De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag garantie ee

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford C-Max | Opgefrist

Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.

Autotest | Ford C-Max Opgefrist

De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.

Plus

  • ruim en praktisch
  • uitstekende rijeigenschappen
  • zeer comfortabel

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.

Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.

Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.

Deel deze advertentie