Ford C-MAX 1.0 Titanium Panodak / Keyless / Trekhaak / Camera / stoelverw / Nw distr riem

€ 7.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-06-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 150.382 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford C-MAX 1.0 Titanium Panodak / Keyless / Trekhaak / Camera / stoelverw / Nw distr riem


€ 7.999,-

Algemeen

Bouwjaar 26-06-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 150.382 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RW Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koperslagersstraat 7
Postcode 8601 WL
Plaats Sneek
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)515 - 785687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rwautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2012 - dec. 2014
Modelcode: C344

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 183 x 163 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.291 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 695 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Super uitgevoerde C-Max Titanium. Goed onderhouden en heeft bij ons afgelopen week een nieuwe distributie riem gehad.

Auto wordt op dit moment schoongemaakt voor verkoop!

Het is een nette en comfortabele auto, deze Ford C-Max, hij heeft 150000 kilometer gelopen. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en start-stopsysteem zijn aan boord.

Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De elektronische systemen in deze Ford helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. Extra opties op deze auto zijn: dashboard met spraakbediening, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor.

We kunnen u wel duizend dingen over deze auto vertellen, maar het is beter als u hem zelf komt bekijken en ervaren. Neemt u snel contact met ons op?

= Bedrijfsinformatie =

!!LET OP!!!

I.V.M omstandigheden zijn wij op het moment enkel op afspraak geopend !!!

Kijk voor een zeer uitgebreide fotoreportage op onze website: www.rwautomotive.nl !!!

Inruil van uw auto, boot of camper mogelijk.

Basis (VERPLICHT)
Tenaamstelling auto
E.v.t. vrijwaren inruilauto
Vloeistoffen controle
Auto schoon van binnen en buiten

€ 99,-

Comfort (VRIJEKEUZE)
Tenaamstelling auto
E.v.t. vrijwaren inruilauto
APK min 6 maanden geldig, Anders nieuw APK
Kleine beurt ( excl eventuele vervanging van db-riem, ketting of banden ).
20 liter

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford C-Max | Opgefrist

Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.

Autotest | Ford C-Max Opgefrist

De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.

Plus

  • ruim en praktisch
  • uitstekende rijeigenschappen
  • zeer comfortabel

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.

Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.

Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.

Deel deze advertentie