Ford C-MAX 1.0 Titanium. Elek. Pakket

€ 8.949,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-02-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 109.285 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford C-MAX 1.0 Titanium. Elek. Pakket


€ 8.949,-

Algemeen

Bouwjaar 21-02-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 109.285 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Valk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wattstraat 13
Postcode 3771 AG
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 450306 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovalk.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2012 - dec. 2014
Modelcode: C344

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 183 x 163 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.291 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 695 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Go Further. Mooi motto van Ford. En ze maken het waar ook. De auto is van het bouwjaar 2014 en is van de eerste eigenaar. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en start-stopsysteem.

Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Ford C-Max voorzien van parkeersensoren! Het luxeniveau in deze Ford is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. De uitrusting van deze auto is met audiobediening op het stuurwiel, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

In de Ford C-Max heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst.

Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze Ford wilt aanschaffen. Wacht daar dan niet mee en reserveer hem nu direct. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om de aflevering te bespreken.

= Bedrijfsinformatie =

INRUIL MOGELIJK!

Voor meer i

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford C-Max | Opgefrist

Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.

Autotest | Ford C-Max Opgefrist

De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.

Plus

  • ruim en praktisch
  • uitstekende rijeigenschappen
  • zeer comfortabel

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.

Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.

Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.

Deel deze advertentie