Bouwjaar | 27-09-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.609 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.609 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zijlstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leerlooier 9 |
Postcode | 9502 KG |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53843851 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
distributie vervangen zie foto tegen meer prijs van 399€ krijgt u 3 maanden op de motor en versnelingbak
Ford C-Max 1.0 Ambiente zeer nette auto
- Kenteken: P-243-LS
- Merk: Ford
- Model: C-Max
- APK tot: 07-06-2025
- Tellerstand: 145609 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: bruin
- Motorinhoud: 998 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: M2DA
- Vermogen: 74 kW / 101pk
- Ledig gewicht: 1291 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 438 cm
- Breedte: 183 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Infotainment
- Radio CD speler
Interieur
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
LET OP OP MAIL WORDT NIET GEREAGEERD. Wij zijn niet altijd op locatie daarom verzoeken wij u voor dat u vertrekt ons te bellen op : 0653843851.
Ook adviseren wij u, mocht u langs willen komen, eerst te bellen of de auto nog beschikbaar is .
Wij zijn een rdw erkend bedrijf al meer dan dertig jaar!
Autobedrijf Zijlstra
Leerlooier 9
9502KG Stadskanaal
0653843851
tonkozijlstra@hotmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.