Bouwjaar | 02-02-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.948 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 899 cc |
Vermogen | 29 kW (39 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-02-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.948 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 899 cc |
Vermogen | 29 kW (39 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gerwin Koopsen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuweweg 203A |
Postcode | 6603 BM |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3883444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1998 - 2000
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 18,0 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Lengte: 332 cm
Wielbasis: 220 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 705 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.190 kg
Max. trekgewicht: 400 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 51 - € 55 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
APK tot 01-02-2025! Let op de lage km stand!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Seicento | Teamwerk
Voor het gevoel is de Seicento te vroeg op de markt gekomen. Zijn voorganger, de Cinquecento, zag er nog goed uit. Vooral in een tijd waarin alle auto's rond en bol moesten zijn, lag de rechthoekige Cinquecento lekker dwars. Bovendien kon de Cinquecento op gebied van motorisering en uitrusting nog goed meekomen. Toch besloot Fiat in haar oneindige wijsheid anders en introduceerde de Seicento.
De Seicento is een waardige opvolger van de Fiat Cinquecento: meer volwassen tegen een even lage prijs. Naast andere kleintjes net even meer flair.
Plus
- Fijne motor
- Prima remmen
- Nette prijs
Min
- Zeer indirecte besturing
- Onhandig kleine buitenspiegels
- Weinig ruimte achterin
Conclusie
Was de Fiat Cinquecento echt aan vervanging toe? Nadat beide auto's op één dag zijn gereden blijft het antwoord op die vraag onzeker. Wel is duidelijk dat de Seicento in alle opzichten een meer volwassen en volwaardige auto is. De afwerking is beter, de motor loopt mooier, de passieve veiligheid is gewaarborgd en het comfort staat op een hoger niveau. Het Team uit Italië scoort opnieuw!