Bouwjaar | 26-11-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.841 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.108 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
€ 2.150,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-11-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.841 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.108 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | G.P. Cartech |
Contactpersoon | Patrick van Kordelaar |
Adres | Component 119 |
Postcode | 1446 WN |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 460048 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gpcartech.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/55 R13
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 332 x 151 x 143 cm
Wielbasis: 220 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 725 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.200 kg
Max. trekgewicht: 400 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 51 - € 55 per kwartaal
AFBEELDING IS VOORBEELDFOTO.
PRIJS IS MEENEEMPRIJS.
SPECIALE UITVOERING MET AIRCO !!!!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Seicento | Teamwerk
Voor het gevoel is de Seicento te vroeg op de markt gekomen. Zijn voorganger, de Cinquecento, zag er nog goed uit. Vooral in een tijd waarin alle auto's rond en bol moesten zijn, lag de rechthoekige Cinquecento lekker dwars. Bovendien kon de Cinquecento op gebied van motorisering en uitrusting nog goed meekomen. Toch besloot Fiat in haar oneindige wijsheid anders en introduceerde de Seicento.
De Seicento is een waardige opvolger van de Fiat Cinquecento: meer volwassen tegen een even lage prijs. Naast andere kleintjes net even meer flair.
Plus
- Fijne motor
- Prima remmen
- Nette prijs
Min
- Zeer indirecte besturing
- Onhandig kleine buitenspiegels
- Weinig ruimte achterin
Conclusie
Was de Fiat Cinquecento echt aan vervanging toe? Nadat beide auto's op één dag zijn gereden blijft het antwoord op die vraag onzeker. Wel is duidelijk dat de Seicento in alle opzichten een meer volwassen en volwaardige auto is. De afwerking is beter, de motor loopt mooier, de passieve veiligheid is gewaarborgd en het comfort staat op een hoger niveau. Het Team uit Italië scoort opnieuw!