![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 07-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.556 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.556 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Luuc Vos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cereskade 52 |
Postcode | 9503 GD |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53708369 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijfluucvos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Fiat Punto Evo 1.4 Dynamic, Airco, Grote Beurt
- Kenteken: Z-954-JL
- Merk: Fiat
- Model: Punto Evo
- APK tot: 17-04-2025
- Tellerstand: 146556 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Kleurnaam: Blu Temerario
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1368 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 57 kW / 78pk
- Ledig gewicht: 1115 kg
- Max. massa voertuig: 1600 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Bandenmaat voor: 175/65/15
- Bandemaat achter: 175/65/15
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Mooie zuinige Punto Evo. 3e eigenaresse vanaf 2016
Niet in gerookt, boekjes en papieren aantoonbaar.
Wordt schoon en gepoetst afgeleverd inclusief grote beurt , nieuwe waterpomp en distributie-set
Compleet nieuwe uitlaat en z.g.a.n. remschijven/blokken en accu
Staat op zeer goede banden en is een set winterbanden bij op stalenvelgen.
Autobedrijf Luuc Vos
Cereskade 52
9503GD Stadskanaal
06-53708369
info@autobedrijfluucvos.nl
autobedrijfluucvos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
![Autotest | Fiat Punto Je bent jong en je wilt wat](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3810/fiat-punto-twinair-turbo-young.jpg)
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.