Bouwjaar | 08-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.084 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.084 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Piek Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weusteweg 2 |
Postcode | 7641 AG |
Plaats | Wierden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 627585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Fiat Punto Evo 1.3 M-Jet Dynamic
- Kenteken: 02-RRK-1
- Merk: Fiat
- Model: Punto Evo
- APK tot: 13-09-2025
- Tellerstand: 125084 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1248 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 199B4000
- Vermogen: 62 kW / 84pk
- Ledig gewicht: 1120 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 407 cm
- Hoogte: 1490 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 318 - 330 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Pakket: Cool & Blue pakket
- Bluetooth
- Electronic climate control
- Multimedia-voorbereiding
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Lichtmetalen velgen 15"
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
- Side-skirts
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- ESP en ASR
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
ALLE INRUIL MOGELIJK
FINANCIERING MOGELIJK
LEASEN MOGELIJK
Openingstijden OP AFSPRAAK!
Elke dag van 08:00 tot 23:00
Wij kunnen 24/7 auto's op naam zetten.
Piek Automotive
Weusteweg 2
7641AG Wierden
0546-627585
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.