Bouwjaar | 19-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 263.722 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 263.722 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Boon Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Korenmolen 4 |
Postcode | 8124 BA |
Plaats | Wesepe |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 781002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boonautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2011
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4065 x 1687 x 1490 cm
Wielbasis: 251 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
Motor defect. Engine broken.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil caravan of camper mogelijk!
LET OP Op woensdag en zondag zijn wij gesloten!
Bij interesse in een van onze occasions kunt u terecht bij ons op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 9:00 tot 18:00 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00. Buiten deze tijden zijn wij in overleg open op afspraak. Voor het maken van een afspraak of voor het beantwoorden van uw vragen kunt u ons bereiken op 0570-781002. Alle inruil is mogelijk. Op onze Occasions zijn garanties en financieringen in overleg mogelijk. Wij leveren al onze auto's af met minimaal 6 maanden APK tenzij anders vermeld. Zonder aanbetaling kunnen wij helaas geen auto's reserveren. Wilt u uw auto uitvoeren (exporteren naar het buitenland ) dan verzorgen wij in samenwerking met het RDW de documenten ( export dienstverlening Deventer ).
De informatie op deze website is met grote zorg samengesteld. Ondanks dit is het mogelijk dat de informatie onvolledig weergegeven wordt of eventueel fouten kan bevatten. Hoewel Boon Automotive zijn best doet om alle informatie en diensten zo goed en foutloos mogelijk aan te bieden kan het niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele type- en rekenfouten of andere consequenties voorkomend uit het gebruik van deze website. Boon Automotive aanvaard dan ook geen enkele aansprakelijkheid in deze.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.