Fiat Punto EVO 1.3 M-Jet Dynamic BJ 2011

€ 1.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-03-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 382.670 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 62 kW (84 pk)

Fiat Punto EVO 1.3 M-Jet Dynamic BJ 2011


€ 1.450,-

Algemeen

Bouwjaar 26-03-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 382.670 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 62 kW (84 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Maaspoort
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goudenheuvel 5
Postcode 5234 GA
Plaats Den Bosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55124470 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrummaaspoort.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2011

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.205 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: orange, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal

Auto rijdt en schakelde goede

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn van maandag tot en met zaterdag op afspraak geopend! tenaamstellen is daarbij mogelijk bij ons op kantoor. Dagelijks telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 18:00 uur.

Mocht u een auto willen inruilen, dan kunt u enkele foto's en de kilometerstand per WhatsApp sturen. Daarbij kunt u een inruilvoorstel verwachten.

U kunt de foto's sturen naar: 06-55124470

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat

Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?

Autotest | Fiat Punto Je bent jong en je wilt wat

Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.

Plus

  • nette prijs
  • ruim
  • geslaagde vormgeving

Min

  • goedkope, harde materialen
  • TwinAir niet zo zuinig als beloofd
  • onhandige vergrendeling achterklep

Conclusie

Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.

De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.

Deel deze advertentie