Bouwjaar | 11-04-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.523 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 4.400,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.523 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TW Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eperweg 50A |
Postcode | 8181 EX |
Plaats | Heerde |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38490492 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tw-occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2014
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4065 x 1687 x 1490 cm
Wielbasis: 251 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
We hebben het hier over een origineel Nederlands geleverde Fiat Punto Evo die 159523 kilometer op de teller heeft staan. Het bouwjaar is 2014. De aandrijving komt voor rekening van een verbruiksvriendelijke benzine motor in combinatie met een handgeschakelde versnellingsbak.
Tot de voorzieningen van deze auto behoren airconditioning, elektrische ramen, trekhaak, multifunctioneel stuurwiel en centrale deurvergrendeling op afstandsbediening. Ook bagage afdekhoes, elektrische buitenspiegels, boordcomputer, stoel in hoogte verstelbaar, radio, aux/usb aansluiting en stuur in hoogte verstelbaar behoren tot de opties.
Voorzien van een nieuwe apk keuring die geldig is tot en met 1-8-2025. De auto wordt geleverd met het tellerstand rapport van de nationale auto pas, dit geeft je zekerheid over de kilometerstand. Onderhoudsboekjes & 2 sleutels aanwezig.
Financiering en Inruil van uw huidige auto is mogelijk!
= Bedrijfsinformatie =
Nieuwsgierig geworden? Neem contact op om een afspraak te maken. Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend!
"Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!
Aan de advertentie kunnen geen rechten ontleend worden."
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.