Bouwjaar | 27-11-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.050 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 4.190,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-11-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.050 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoMike |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisweg 1489 |
Postcode | 2142 LA |
Plaats | Cruquius |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22924354 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4065 x 1687 x 1490 cm
Wielbasis: 251 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 97 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
AutoMike biedt u aan: Deze Fiat Punto EVO 0.9 Twin Air
De auto komt uit het bouwjaar 2013 en heeft een kilometerstand van 153050 km
De Punto EVO is gekeurd t/m 13-10-2024
Deze Fiat rijdt, schakelt en remt zoals het hoort.
Onderhoudsboekjes en de rest van de originele boekjes zijn aanwezig
Al het onderhoud is netjes gedaan en alle historie is aanwezig.
De kofferbak klikt soms wel en soms niet open dit is al in de vraagprijs meegenomen
Het is een auto met onder andere Airco, Cruise control, Radio en elektrische ramen.
Gebruikerssporen zijn aanwezig naar leeftijd / kilometrage van de auto.
Bel mij voor een proefrit
Inruil is mogelijk!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.