Bouwjaar | 30-11-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.545 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
€ 1.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.545 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrum Bommelerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veilingweg 8 |
Postcode | 5301 KM |
Plaats | Zaltbommel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 541427 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumbommelerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2004 - dec. 2005
Technische informatie
Koppel: 128 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 166 x 148 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 935 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.470 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtigingen en het maken van een proefrit gaan bij ons alleen op afspraak.
Bel, mail of app gerust, dan zorgen wij dat de desbetreffende auto en een heerlijke kop koffie of thee voor u klaarstaat.
Bij Nederlandse wet heeft u 12 maanden wettelijke garantie. Deze garantie beschermt u als consument. U mag tenslotte verwachten dat een product wat u koopt doet waar deze voor bedoeld is.
Fijn dat deze bescherming er is voor iedere consument.
Helaas is deze wettelijke garantie niet op alle vlak duidelijk. En daardoor op veler vlak discutabel.
Aangezien wij aangesloten zijn bij Bovag adviseren we gebruik te maken van ons Premium afleverpakket van Bovag a 995 euro.
Geen gedoe want alles valt hieronder. 12 maanden volledige garantie op alles. Onbeperkt hoeveel kilometers u rijdt in de garantieperiode. Dat geeft een gerust gevoel.
Mocht er wat zijn dan belt u en lossen we het zsm op.
Hieronder de inhoud van het premium garantiepakket.
ACB Afleverpakket Premium. 995,- euro. (Standaard bij VIABOVAG). Mogelijk voor auto's tot 10 jaar of max 150.000 km.
o 12 maanden Bovag garantie. (geen gedoe garantie).
o Gegarandeerde kilometerstand NAP.
o APK bij aflevering.
o 12 maanden Bovag Pechhulp.
o Afleverbeurt conform onderhoudsschema met volle tank.
o Gepoetst.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.