Bouwjaar | 13-11-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.018 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 964 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.018 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 964 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MZ Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Peelstraat 9 |
Postcode | 5446 PJ |
Plaats | Wanroij |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51867399 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mzautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2014
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 930 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3653 x 1643 x 1551 cm
Wielbasis: 230 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wanneer u interesse heeft om deze auto te komen bezichtigen, graag van te voren even bellen om teleurstellingen te voorkomen.
Inruil van (sloop en schade) auto's mogelijk. Met een ruime werkplaats waar allerhande reparaties en onderhoud mogelijk zijn streven wij naar een tevreden klantenkring. Door de jaren lange ervaring in de bandenbranche kunnen wij u ook alle diensten leveren van een bandenservice: zoals nieuwe en gebruikte banden, reparaties aan banden en velgen maar ook het uitlijnen van uw auto behoort tot zijn specialisme. Tevens doen wij ook onderhoud aan caravans en campers
Al onze auto's zijn in het bezit van een recente APK of worden voorzien van een nieuwe APK.
ALLE KILOMETERSTANDEN ZIJN GEGARANDEERD/ GECONTROLEERD.
Alle moeite is genomen om de informatie van onze advertenties zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.