Bouwjaar | 01-06-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.278 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.108 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.278 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.108 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sadi-Car |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue de la Vallée 143 |
Postcode | 6200 |
Plaats | Chatelineau |
Land | België |
Website | www.sadicar.eu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant: 5,7 l/100km
Livrets: Prsent
Dommages: aucun
Transmission: Avant
FIAT PANDA 1,1i Srie ACTIVE EURO 4Emissions CO2: 135 g/Km1108 cc 40 Kw 54 Cv1re Immat.: 06/2007225278 Kms Certifis par le Car-Pass et le Carnet d'entretien-
CAR-PASS: https://public.car-pass.be/vhr/07fd40ed-9d32-47b3-822f-59913fa16048 -
TRES BON ETAT GENERAL Quelques petits dgts de Carrosserie Vhicule vendu dans l'tat tel qu'il est... Prix annonc A EMPORTER (Conditions Marchands)
---
NOMBREUSES OPTIONS-POUR PLUS DE RENSEIGNEMENTS...:
Garage SADI-CAR sprl
Rue de la Valle 143 - 6200 CHATELINEAU (Hainaut)
Ouvert du Lundi au Samedi de 09.00 18.00.
Personne de Contact:
- YUSUF +32478734581
- NICOLAS +32498778609
Tl/Fax: +3271393287
Site Web: www.sadicar.eu
-
Membre FEDERAUTOAffili CAR-PASS
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.