Bouwjaar | 30-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.586 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 964 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.586 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 964 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Leurs Auto's V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graafschap Hornelaan 188 |
Postcode | 6004 HT |
Plaats | Weert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 536703 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.leursauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 365 x 164 x 155 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 930 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.435 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Deze Fiat Panda komt uit 2013, werd geleverd van 01-02-2012 tot 31-01-2013 en kostte toen € 10.825,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 48 kW (65 PK) en een cilinderinhoud van 964 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 160 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 15 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,1 liter per 100 km en hij weegt 930 kg. De wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.