Bouwjaar | 31-03-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.839 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.839 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lichtstad |
Contactpersoon | Mehmet Akdas |
Adres | Raedeckerstraat 4 |
Postcode | 5623 EX |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2405515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.235 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Lichtstad is al ruim 10 jaar gespecialiseerd in de in - en verkoop van scherp geprijsde, betrouwbare ( jong ) gebruikte dealer occasions, en heeft zeer veel ervaring binnen de autobranche.
Ons snel wisselende aanbod is zeer gevarieerd en biedt een ruime keuze aan dealer occasions.
Uiteraard is het mogelijk uw huidige auto in te ruilen.
Bij Autobedrijf Lichtstad worden alle auto's bij binnenkomst volledig gepoetst en gecontroleerd op eventuele technische gebreken en gerepareerd.
Vloeistoffen, bandenspanning en een complete controle worden op voorhand gedaan zodat de auto direct mee kan.
Al onze auto's zijn voorzien van een geldige APK-Keuring, of worden bij aflevering voorzien van een nieuwe APK-keuring.
Omdat wij van mening zijn dat dit vanzelfsprekend is rekenen wij hiervoor geen afleverkosten,
U weet dus direct waar u aan toe bent.
Op alle auto's ( vanaf 5000€ tot 200.000KM ) zit standaard 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak. Mocht u onverhoopt voor een technische probleem te komen staan buiten de motor en versnellingsbak dan zal er altijd mee worden gedacht in het vinden van een gepaste oplossing.
WIJ REKENEN GEEN EXTRA RIJKLAARMAAKKOSTEN!
Financiering mogelijk via DMF Krediet
WIJ MAKEN EXPORT - DOCUMENTEN IN 10 MINUTEN.
WE PROVIDE EXPORT-DOCUMENTS DIRECTLY AT OUR PLACE, IN JUST 10 MINUTES.
WIR MACHEN EXPORT-DOKUMENTEN FERTIG IN 10 MINUTEN.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Bravo | Bravo voor de Bravo
Fiat: "de Bravo is nu ook verkrijgbaar met een revolutionaire motor die sterk en toch heel zuinig is. Die moet Autozine echt testen!" Fiat-koper: "ik wil een Bravo aanschaffen, maar werkt die T-Jet techniek van Fiat echt?" Fiat fanclub: "wanneer wordt de nieuwe T-Jet motor beproefd?" Hierbij, op veler verzoek, alsnog de Fiat Bravo 1.4 T-Jet.
De Fiat Bravo onderscheidt zich met aantrekkelijke vormgeving en een scherpe prijs. De rijeigenschappen zijn gemiddeld. De 1.4 T-Jet motor juist bovengemiddeld goed.
Plus
- geslaagde vormgeving
- vlotte en zuinige 1.4 T-Jet motor
- handig (maar niet perfect) Blue & Me systeem
Min
- Blue & Me bepaald niet foutloos
- onoverzichtelijk (vooral achter)
Conclusie
De Fiat Bravo moet concurreren in het felst bevochten segment van de markt waar de Volkswagen Golf en Opel Astra de dienst uitmaken. Gelukkig weet de Bravo zich goed te onderscheiden van de concurrentie. Dat begint met een aantrekkelijke vormgeving, zowel van het exterieur als het interieur. De afwerkingskwaliteit is prima en gezien de prijs is de uitrusting riant. Blue & Me is een leuke extra, maar op details is het voor verbetering vatbaar.
De rijeigenschappen en het comfort zijn goed, maar niet bovengemiddeld. De auto remt, stuurt en schakelt naar behoren. Bijzonder is de City-stuurbekrachting, waarmee de auto in de stad desgewenst extra licht stuurt. De 1.4 T-Jet motor is een absolute aanrader. In alle omstandigheden zijn de prestaties prima, terwijl het verbruik aangenaam laag blijft. Daar is maar één woord voor: bravo!