Bouwjaar | 29-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.676 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.676 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis W. Holdijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidslaan 5 |
Postcode | 6951 KN |
Plaats | Dieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 47593101 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2007 - jul. 2010
Technische informatie
Koppel: 361 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.785 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Zeer unieke Fiat Bravo 1.4 T-Jet afkomstig van de eerste eigenaar met maar 34.676km NAP met 320pk!
Als je aan een Fiat Bravo denkt denk je in eerste instantie aan niks bijzonders, tot dat je deze tegen komt! Want dit is waarschijnlijk de meest bijzondere Fiat Bravo die er bestaat! Deze Bravo is nieuw gekocht in Nederland op 29-02-2008 en is meteen vanaf aanschaf aangepakt. Het doel van deze auto? Een raceauto waar je ook gewoon normaal mee op de openbare weg kan rijden. Zo is deze auto helemaal custom gemaakt zowel de techniek die er achter zit als het cosmetische! Hieronder een klein lijstje met wat modificaties:
Motor/transmissie:
- Garret GT25 Turbo
- Cutom intercooler
- Custom leidingwerk
- Water methanol injectie
- Custom inlaattraject
- Custom downpipe 3 inch
- 200 cpsi Ragazzon sportkat
- Custom Ragazzon sidepipe
- Koude bougies
- Software op maat
- Quaife sperdifferentieel
- Supro sportkoppeling
- 320pk/361 Nm
Onderstel:
- Bilstein Schroefset
- Hi Spec custom big brake kit
- Novitec N8 19 inch
- Michelin Pilot Sport Cup 2 235/35 R19
Carrosserie:
- MW Design frontspoiler
- MW Design achterschort
- Custom aluminium diffuser
- Custom koplampen
- Cadamuro Design dakspoiler
Ik zal vast nog wel wat modificaties vergeten zijn, voor meer informatie kunt u mij gerust bellen of berichten.
Het is een heerlijke auto om in te rijden en om te zien als nieuw. Alles is op een professionele manier aangepakt en er is nergens op bespaard. Ondanks het vele vermogen wat de auto heeft kun je heel normaal en rustig met de auto rijden, het is pas vanaf 4000 toeren dat de auto echt los komt!
Het betreft een origineel Nederlandse auto!
De kilometerstand van maar 34.676km is met NAP (Nationale Auto Pas)!
De auto heeft maar 1 eigenaar gehad!
De APK loopt tot 11-04-2025 (nieuwe APK bij aflevering is kosteloos)!
Er zijn 2 sleutels aanwezig!
Het betreft een luxe uitgevoerde Sport uitvoering met de volgende opties: Lederen bekleding, Parkeersensoren, Stoelverwarming, Schuif/kantel panoramadak, Elektrische verstelbare voorstoelen, Achteruitrijcamera, Cruise control, Climate control,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Bravo | Bravo voor de Bravo
Fiat: "de Bravo is nu ook verkrijgbaar met een revolutionaire motor die sterk en toch heel zuinig is. Die moet Autozine echt testen!" Fiat-koper: "ik wil een Bravo aanschaffen, maar werkt die T-Jet techniek van Fiat echt?" Fiat fanclub: "wanneer wordt de nieuwe T-Jet motor beproefd?" Hierbij, op veler verzoek, alsnog de Fiat Bravo 1.4 T-Jet.
De Fiat Bravo onderscheidt zich met aantrekkelijke vormgeving en een scherpe prijs. De rijeigenschappen zijn gemiddeld. De 1.4 T-Jet motor juist bovengemiddeld goed.
Plus
- geslaagde vormgeving
- vlotte en zuinige 1.4 T-Jet motor
- handig (maar niet perfect) Blue & Me systeem
Min
- Blue & Me bepaald niet foutloos
- onoverzichtelijk (vooral achter)
Conclusie
De Fiat Bravo moet concurreren in het felst bevochten segment van de markt waar de Volkswagen Golf en Opel Astra de dienst uitmaken. Gelukkig weet de Bravo zich goed te onderscheiden van de concurrentie. Dat begint met een aantrekkelijke vormgeving, zowel van het exterieur als het interieur. De afwerkingskwaliteit is prima en gezien de prijs is de uitrusting riant. Blue & Me is een leuke extra, maar op details is het voor verbetering vatbaar.
De rijeigenschappen en het comfort zijn goed, maar niet bovengemiddeld. De auto remt, stuurt en schakelt naar behoren. Bijzonder is de City-stuurbekrachting, waarmee de auto in de stad desgewenst extra licht stuurt. De 1.4 T-Jet motor is een absolute aanrader. In alle omstandigheden zijn de prestaties prima, terwijl het verbruik aangenaam laag blijft. Daar is maar één woord voor: bravo!