Bouwjaar | 24-09-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.661 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-09-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.661 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Go Car Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Loodsstraat 3 |
Postcode | 7553 ED |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46594367 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gocarautobedrijf.nl/occasions |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2007
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 179 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4336 x 1792 x 1498 cm
Wielbasis: 260 cm
Interieur
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
-APK tot 23-10-2025
-Airco
-Distributie riem is vervangen op 08-2017 bij 181256 Km
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Bravo | Bravo voor de Bravo
Fiat: "de Bravo is nu ook verkrijgbaar met een revolutionaire motor die sterk en toch heel zuinig is. Die moet Autozine echt testen!" Fiat-koper: "ik wil een Bravo aanschaffen, maar werkt die T-Jet techniek van Fiat echt?" Fiat fanclub: "wanneer wordt de nieuwe T-Jet motor beproefd?" Hierbij, op veler verzoek, alsnog de Fiat Bravo 1.4 T-Jet.
De Fiat Bravo onderscheidt zich met aantrekkelijke vormgeving en een scherpe prijs. De rijeigenschappen zijn gemiddeld. De 1.4 T-Jet motor juist bovengemiddeld goed.
Plus
- geslaagde vormgeving
- vlotte en zuinige 1.4 T-Jet motor
- handig (maar niet perfect) Blue & Me systeem
Min
- Blue & Me bepaald niet foutloos
- onoverzichtelijk (vooral achter)
Conclusie
De Fiat Bravo moet concurreren in het felst bevochten segment van de markt waar de Volkswagen Golf en Opel Astra de dienst uitmaken. Gelukkig weet de Bravo zich goed te onderscheiden van de concurrentie. Dat begint met een aantrekkelijke vormgeving, zowel van het exterieur als het interieur. De afwerkingskwaliteit is prima en gezien de prijs is de uitrusting riant. Blue & Me is een leuke extra, maar op details is het voor verbetering vatbaar.
De rijeigenschappen en het comfort zijn goed, maar niet bovengemiddeld. De auto remt, stuurt en schakelt naar behoren. Bijzonder is de City-stuurbekrachting, waarmee de auto in de stad desgewenst extra licht stuurt. De 1.4 T-Jet motor is een absolute aanrader. In alle omstandigheden zijn de prestaties prima, terwijl het verbruik aangenaam laag blijft. Daar is maar één woord voor: bravo!