Fiat 500x 1.4 Turbo MultiAir PopStar

€ 10.440,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-03-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.390 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Fiat 500x 1.4 Turbo MultiAir PopStar


€ 10.440,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.390 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bot Auto's
Contactpersoon J. Bot
Adres Stationsweg 206
Postcode 3364 AP
Plaats Sliedrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 413058 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.botautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 180 x 160 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.875 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat 500X | La Dolce Vita

Afgaande op de specificaties in de folder is de Fiat 500X niet de meest rationele keuze. Het model is sinds 2014 op de markt en moet het daarom opnemen tegen veel jongere en modernere concurrenten. Het verbruik is relatief hoog en dat zorgt weer voor een hoge prijs. Daarom heeft Fiat de 500X aangepast voor modeljaar 2022. Weet Fiat de compacte crossover daarmee weer aantrekkelijk te maken?

Autotest | Fiat 500X La Dolce Vita

De Fiat 500X voor modeljaar 2022 is voorzien van een mildhybrid motor. Het verbruik wordt er niet lager mee, maar het comfort neemt sterk toe. Samen met andere verbeteringen de beste 500X sinds 2014.

Plus

  • soepele, sterke 1.5 Hybrid motor
  • fraaie aankleding Yacht Club Capri editie
  • dynamisch en toch comfortabel weggedrag

Min

  • hoog verbruik, ondanks hybride techniek
  • uitrusting op details verouderd
  • forse prijs

Conclusie

De Fiat 500X is langer op de markt dan vrijwel iedere concurrent in zijn segment. Daarom heeft Fiat de 500X vernieuwd en daarbij optimaal gebruik gemaakt van de kracht van het merk. De zogenaamde Yacht Club Capri Cabrio-uitvoering maakt de 500X zo bijzonder, dat menigeen alle rationele argumenten zelfs graag vergeet!

Daarnaast zorgt mildhybrid aandrijving op papier voor een lager verbruik en dus een lagere aanschafprijs. In de praktijk is het verbruik echter hoog en zelfs hoger dan dat van soortgelijke concurrenten zonder enige vorm van elektrische assistentie. Toch biedt de nieuwe motor wel degelijk duidelijke voordelen: door te kiezen voor een traditionele opzet met vier cilinders met een ouderwets grote motorinhoud én de elektrische assistentie biedt de 500X bovengemiddeld veel comfort.

Mede dankzij de vele kleine aanpassingen die de afgelopen jaren zijn gemaakt is de Yacht Club Capri veruit de fijnst rijdende 500X die sinds 2014 is getest. Het is nog steeds geen opwindende of dynamische auto, maar juist een auto om rustig mee te toeren en te genieten van het leven. Of zoals de Italianen zeggen: la dolce vita.

Deel deze advertentie