Fiat 500c LA Prima 42 kWh | Cabriolet | 100% Elektrisch | Camera | LED verlichting

€ 29.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-05-2023
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 500 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 87 kW (118 pk)

Fiat 500c LA Prima 42 kWh | Cabriolet | 100% Elektrisch | Camera | LED verlichting


€ 29.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2023
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 500 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 87 kW (118 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haaima Hylkema Opel Leeuwarden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leo Twijnstrastraat 2
Postcode 8923 EL
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2666255 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haaimahylkema.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2015

Technische informatie
Koppel: 220 Nm

Aandrijving
Actieradius: 305 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 363 x 168 cm
Wielbasis: 232 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.305 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.730 kg

Accu
Accu: 42 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 15 minuten
Accu snelladen: 85 kW

Interieur
Interieur: La prima by bocelli badge, Skai
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gepoetst, tenaamstelling voertuig, geldige APK, vloeistoffencontrole
- Dealer XL Pack (€ 695 meerprijs):
+ Auto's tot 2 jaar oud & 40.000km
+ Onderhoudsbeurt conform schema
+ 12 maanden garantie
+ Poetsen van auto ( Auto wordt gereconditioneerd en gedesinfecteerd )
+ 24/7 Pechhulp
+ Minimaal 1 jaar APK
+ NAP gegarandeerd
+ Navigatie update naar meest recente beschikbare software / kaart (Peugeot, Opel, Nissan & Suzuki)
+ 100 punten kwaliteitscontrole
+ Omruilgarantie 14 dagen of 1.000km
+ Mogelijkheden verlenging fabrieksgarantie (Vraag naar de voorwaarden)
+ 10.000km of 12 maanden onderhoudsvrij
+ Mogelijkheid aflevering aan huis
+ Mogelijkheid proefrit aan huis
+ Mogelijkheid proefrit tot private shoppen openingstijden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 35 min

Iedere rit in een elektrische auto is een weldaad: u rijdt ontspannen en in alle rust, er is volop vermogen en u komt verkwikt op uw bestemming aan. Stil en stevig optrekken zonder extra uitstoot? De elektromotor zorgt ervoor! Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Mooi om te zien en heerlijk om in te zitten zijn de sportstoelen, die u onderweg optimale ondersteuning geven. Een handige en comfortabele voorziening van deze auto is het elektrisch bedienbare cabriodak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, extra getint glas, sportinterieur, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Qua muziekbeleving onderweg gaat deze auto ook een stevige stap verder dankzij het high performance audiosysteem. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Ingebouwde spraakbediening maakt het mogelijk om de

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat 500C | Tussen klassiek en modern

Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?

Autotest | Fiat 500C Tussen klassiek en modern

De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.

Plus

  • innemend uiterlijk
  • uitstekend weggedrag
  • modern infotainment-systeem

Min

  • matige prestaties
  • beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
  • zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl

Conclusie

Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.

Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...

Deel deze advertentie