Bouwjaar | 27-11-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 3.500 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 87 kW (118 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-11-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 3.500 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 87 kW (118 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Motor Village Brussels |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Louvain 770 |
Postcode | 1030 |
Plaats | Bruxelles |
Land | België |
GSM | +32 (0)490 - 650185 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.motorvillagebelgium.be/concessionnaire |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Apple Carplay/ Android Auto Assistance de vitesse intelligente Caméra de recul Capteur de pression des pneus Capteurs arrière de stationnement Cruise control adaptatif Détecteur d'angle mort Ecran TFT 7'' Haut-parleurs (6) U-Connect services (RSW) UConnect Navigation 10.25''+BT+DAB+USB Vue drone 360º Banquette AR en deux parties 50/50 Accoudoir central avant Capote avec monogramme Fiat Climatiseur automatique Coques de rétros ext. teinte carrosserie Direction assistée Frein à main électrique Kit Fix & Go Lève-vitres à commande électrique AV Prise 12V dans le coffre Rétroviseur intérieur électrochromatique Rétroviseurs extér. régl. dégivrables+rabat. élec. Sellerie Eco-cuir avec monogramme Fiat Siège conducteur réglable à 6 voies Surtapis Volant en cuir avec commandes radio Volant réglable en hauteur et en profondeur Volant soft touch - gainé eco-cuir Cable de recharge Mode 2 (chargement domestique) Cable de recharge Mode 3 (chargement publique) Easy Wallbox Badge exclusif La Prima sur le montant C Contour vitres latérales avec insert chromé JAV 17''+225/45 Moulures de protection latérales chromées Peinture métallisée Mineral Grey Peinture métallisée Ocean Green Peinture tristrato Celestial Blue Seuils de porte chromés ABS (antiblocage des freins)+EBD (répartiteur) Airbag conducteur Airbag passager Airbags latéraux avant Airbags Rideaux Capteur de luminosité et de pluie ESP Feux AR LED Feux de jour LED Fixations Isofix pour siège enfant Keyless Entry & Go Phares automatiques Projecteurs Full LED Système de freinage d'urgence autonome (AEBS) Avertisseur de franchissement de ligne+correction
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...