Bouwjaar | 28-04-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.123 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.123 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automax Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nautilusstraat 2 |
Postcode | 7821 AH |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 745029 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automaxemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2016
Technische informatie
Koppel: 102 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 35 liter
Transmissie
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen
Prestaties
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Lengte: 355 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 880 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.320 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Kleinere auto's hebben grote voordelen. Alleen al in wegenbelasting scheelt het gauw de helft. Zonder in te leveren op comfort en prestaties! Met zijn pittige motor stuurt u deze auto vlot door het verkeer heen. In een stilstaande file hoeft de motor niet te lopen. Het start-stopsysteem zorgt dat de motor weer start als de rij weer in beweging komt. Tot de uitrusting behoren ook in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. De uitrusting van deze Fiat is met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.
Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend fouten zijn echter niet uit te sluiten door automatische invoer.
Inruil en financiering mogelijk.
Automax is een Bovag bedrijf, en alle voertuigen zijn in onze werkplaats gecontroleerd.
Dit geeft u extra zekerheid dat u een goede auto krijgt zonder problemen.
Bezoek onze website: www.automaxemmen.nl voor meer occasions.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...