Fiat 500c 1.2 Lounge Cabrio / Rijklaarprijs

€ 10.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-05-2017
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 41.518 km
Deuren -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Fiat 500c 1.2 Lounge Cabrio / Rijklaarprijs


€ 10.750,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2017
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 41.518 km
Deuren -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Dirk Kramer Lopik BV
Contactpersoon Jarno Kramer
Adres Lopikerweg Oost 6-A
Postcode 3411 JE
Plaats Lopik
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 551520 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dirk-kramer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Interieurkleur: Lichtgrijs
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1): Afleverbeurt, nieuwe APK en 12 maanden BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Profiteer nu tijdens onze najaarsaanbieding Gratis afleverbeurt, 12 maanden garantie, nieuwe apk keuring, 12 maanden service pas

= Bedrijfsinformatie =

Dirk Kramer Lopik b.v. stelt het op prijs dat u geïnteresseerd bent in onze producten en een bezoek brengt aan haar internetsite. Hoewel de informatie op deze site permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, Opties, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze site te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van de Dirk Kramer Lopik b.v. website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat 500C | Tussen klassiek en modern

Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?

Autotest | Fiat 500C Tussen klassiek en modern

De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.

Plus

  • innemend uiterlijk
  • uitstekend weggedrag
  • modern infotainment-systeem

Min

  • matige prestaties
  • beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
  • zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl

Conclusie

Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.

Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...

Deel deze advertentie