Bouwjaar | 31-03-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 278.884 km |
Deuren | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 278.884 km |
Deuren | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Sorgun |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | lisstraat 14A |
Postcode | 3037 RD |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 59683208 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Auto ziet er van binnen en buiten erg netjes uit.
Auto rijdt en schakelt goed
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL ALTIJD MOGELIJK !!
LET OP WIJ WERKEN VANUIT 2 VESTIGINGEN !
BEL VAN TE VOREN WAAR DE AUTO STAAT
FINANCIERING MOGELIJK
BIJ AFLEVERING NIEUWE APK MOGELIJK ALS DIE VERLOPEN IS
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en indien van toepassing uw huidige auto vrijwaren bij inruil. Wij garanderen u een minimale inruilprijs van €150,- ongeacht in welke staat de auto verkeert.
Wij berekenen geen verplichte afleverkosten en het maken van een proefrit is altijd mogelijk.
maandag 08.30-18.30
dinsdag 08.30-18.30
woensdag 08.30-18.30
donderdag 08.30-18.30
vrijdag 08.30-18.30
zaterdag 08.30-18.30
zondag op afspraak
Contact;0659683208
WhatsApp;0659683208
Contact;0624297405
WhatsApp;0624297405
1e vestiging
Lisstraat 14A
3037RD Rotterdam
2e vestiging
Gustoweg 43
3038AR Schiedam/Rotterdam
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...