Bouwjaar | 20-04-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.126 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-04-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.126 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koene Auto B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekerdreef 120 |
Postcode | 1991 AZ |
Plaats | Velserbroek |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5379700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koene.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2015
Referentienummer: #89019
Technische informatie
Koppel: 92 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 357 x 163 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.360 kg
Interieur
Interieur: Zwart-Grijs stof, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autoexpert (6 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaardpakket: 6 maanden Autoexpert-garantie
Dit afleverpakket bevat: Autoexpert (6 maanden); 12 maanden Mobiliteitshulp Europa voor € 39,95, 12 maanden Mobiliteitshulp Nederland, Nationale Autopas
== Een begrip in de regio ==
Als het om auto's gaat, is Koene Auto inmiddels al ruim 50 jaar een begrip in de regio Velsen. In 1952 startte grondlegger Loek Koene aan de Hagelingerweg in Santpoort een klein garagebedrijf, dat inmiddels is uitgegroeid tot een modern Fiat-dealerbedrijf.
Na een periode gevestigd te zijn geweest in IJmuiden, betrok Koene Auto in 1998 het huidige dealerpand aan de Broekerdreef in Velserbroek. Wij staan voor u klaar, voor een proefrit in een nieuwe Fiat tot onderhoud.
Uiteraard bent u van harte welkom in ons bedrijf. Kom eens langs in onze vestiging in Velserbroek of vraag direct online een offerte aan voor de Fiat naar keuze.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...