Bouwjaar | 31-05-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 101.792 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 101.792 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JeKo Trading B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Klemit 8a |
Postcode | 5325 KG |
Plaats | Well |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34610246 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Accutype: LCO
Accu snelladen: Combined Charging System
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3571 x 1627 x 1488 cm
Wielbasis: 230 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Overige informatie
Stekkeraansluiting: Combined Charging System
= Bedrijfsinformatie =
Voor het maken van een afspraak of voor verdere vragen kunt u mij appen of bellen op 0634610246 of mailen naar
info-jekotrading@kpnmail.nl
De aangeboden prijs is rijklaar standaard met huidige APK, wilt u de auto compleet afgeleverd inclusief onderhoudsbeurt, garantie, nieuwe APK? kies dan 1 van onze afleverpakketten
Budgetafleverpakket €299,- incl btw.
Wordt de auto afgeleverd met:
- 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak.
- Vloeistoffen controle inclusief bijvullen.
- Vervangen van de motorolie.
- Vervangen van het oliefilter.
- Controle op remmen, indien nodig vervangen of repareren.
- Controle op de Multi-V/riem, indien nodig vervangen of repareren.
- Controle op de banden, indien nodig vervangen wanneer lager dan 3MM.
- Visuele inspectie op slijtagedelen en reparatie indien nodig.
- 1 Jaar APK.
- Nationale autopas.
- Schone auto.
Premium afleverpakket €599 incl btw.
- 6 maanden garantie op de motor en versnellingsbak .
- Vloeistoffencontrole inclusief bijvullen.
- Vervangen van de motorolie.
- Vervangen van het oliefilter.
- Vervangen van het interieurfilter.
- Vervangen van het luchtfilter.
- Bougies vervangen.
- Controle op remmen, indien nodig vervangen of repareren.
- Controle op de Multiriem, indien nodig vervangen of repareren.
- Controle op de banden, indien nodig vervangen. Wanneer lager dan 3 MM.
- Visuele inspectie op slijtagedelen en reparatie indien nodig.
- 1 Jaar APK.
- Nationale autopas.
- Schone auto.
Wij zitten in Wellseind, Gelderland.
Gelegen tussen Zaltbommel en 's-Hertogenbosch
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...