Bouwjaar | 25-03-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.489 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.489 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Amersfoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogeweg 36 |
Postcode | 3814 CE |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4767942 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisamersfoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2011
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3546 x 1627 x 1488 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.045 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Deze nette Fiat 500 cabrio lounge is uitgevoerd met een 0.9 benzine, Twin-Air motor, die met 2-cilinders en een turbo, een vermogen levert tot 86 pk. In de ecostand levert de motor een vermogen van 69 pk en rijdt de 500 tot wel 30% zuiniger. In tegenstelling tot de 1.2 benzine, 4-cilinder beschikt de Twin-Air over een distributieketting, wat minder onderhoud vergt. De auto beschikt over elektrische ramen en spiegels, radio met usb/aux-aansluiting, centrale vergrendeling, boordcomputer, Blue & Me spraakbesturing, lederen stuur met stuurbediening, mistlampen, City stuur (wat zorgt voor een dubbele stuurbekrachtiging), ESP, isofix, parkeersensoren, start-stop systeem, spiegels in de lakkleur, airco en 15 inch originele aluminium velgen . Het cabriodak van deze 500, kan geopend worden in 3 verschillende standen en is bestand tegen alle weersomstandigheden, dan wel de wasstraat.
De auto rijdt, remt en schakelt goed en staat op 4 goede banden. Al het nodige onderhoud van de auto is dan ook uitgevoerd. De onderhoudshistorie en kilometers is aantoonbaar d.m.v. onderhoudsboekjes en facturen.
*** INRUIL MOGELIJK ***
DEZE ZEER NETTE VOLKSWAGEN UP IS VAN DE 1E EIGENAAR,BOEKJES COMPLEET AANWEZIG
STUURBEKRACHTIGING AIRCONDITIONING NAVIGATIESYSTEEM
BEL VOOR EEN AFSPRAAK 06-23678574
06-44293188
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...