Bouwjaar | 10-12-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.354 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-12-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.354 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf John van Melis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude-Molenweg 35-37 |
Postcode | 5425 VP |
Plaats | De Mortel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22937854 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.johnvanmelis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/80 R13
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 355 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.305 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
let wel;
Dit is een originele Nederlandse auto met de nationale autopas. De gegevens van de auto zijn daardoor bekend.
Zo weet je zeker dat de km stand klopt. Wanneer je de auto later weer inruilt, krijg je er ook een veel hogere prijs voor terug, omdat je de km stand kunt garanderen.
Alle auto's worden met minimaal 6 maanden apk afgeleverd.
indien nodig kunnen wij in onze werkplaats een onderhoudsbeurt uitvoeren en/of de distributie riem of -ketting vervangen.
Voor een bezichtiging of proefrit graag even van tevoren telefonisch contact met ons opnemen, daar we niet altijd aanwezig zijn.
Wij ruilen alles in of je nu een auto, bestelauto, motor, brommer of iets anders hebt.
Naar uw inruil wordt door ons serieus gekeken. Ook het aanbieden van een duurder vervoermiddel, behoort bij ons tot de mogelijkheden.
U bent bij ons van harte welkom!
Johnny van Melis
Van Melis B.V.
Oude Molenweg 35-37
5425 VP De Mortel
E: info@melmor.nl
T: 0492 - 36 17 99
M:06-22937854
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500e | De beste Fiat die niet te koop is
Wat is de beste Fiat die er te koop is? Afgaande op de verkoopcijfers is dat de Fiat 500. De Fiat 500 heeft een aantrekkelijke vormgeving, prima rijeigenschappen en een bescheiden prijskaartje. Een elektromotor zou de 500 ook nog eens comfortabel, uitstootvrij en... bespottelijk goedkoop per kilometer maken. En alhoewel hij (hier) nooit te koop is geweest, bestaat er wel degelijk een elektrisch aangedreven versie: de Fiat 500e.
De Fiat 500e was ooit een kostbaar eco-speeltje, maar is als gebruikte auto juist een uitgekiende keuze: snel, stil en heel goedkoop per kilometer.
Plus
- veel comfortabeler dan andere stadsauto's
- minimale kilometerkosten
- vlot en wendbaar
Min
- beperkte actieradius
- inmiddels verouderd infotainment
- type 1-stekker voor opladen
Conclusie
De beste Fiat is de Fiat 500. En een proefrit leert dat de beste Fiat 500 de 500e is. Wat de 500e zo aantrekkelijk maakt, is op de eerste plaats de extreem lage kilometerprijs. Daarbij presteert de 500e beter dan een gewone 500, terwijl het comfort op een veel hoger niveau staat (van pruttelende tweecilinder naar het stilletjes zoemen van een elektromotor).
Echter, de Fiat 500e heeft de prijs van een royale middenklasser en is daarom nooit te koop geweest in Europa. Om te voldoen aan de wet, werd de 500e echter wél in Amerika aangeboden in 2014 en 2015. Met dank aan de subsidie van de Amerikaanse overheid en dankzij het aflopen van leasecontracten aldaar is de 500e nu een uiterst gewilde occasion. En dankzij de diensten van bedrijven zoals het "500e Fiat Center" te Kortenhoef is de beste Fiat 500 nu ook in Nederland te koop!